Anpassa samtyckesinställningar

Vi använder cookies för att hjälpa dig att navigera effektivt och utföra vissa funktioner. Du hittar detaljerad information om alla cookies under varje samtyckeskategori nedan. De cookies som kategoriseras som 'Nödvändiga' lagras i din webbläsare eftersom de är avgörande för att möjliggöra webbplatsens grundläggande funktioner. Vi använder också tredjepartscookies som hjälper oss att analysera hur du använder denna webbplats, lagra dina preferenser och tillhandahålla innehåll och annonser som är relevanta för dig. Dessa cookies lagras endast i din webbläsare med ditt föregående samtycke. Du kan välja att aktivera eller inaktivera vissa eller alla av dessa cookies, men att inaktivera vissa av dem kan påverka din webbläsarupplevelse.

Alltid aktiv

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Inga cookies att visa.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Inga cookies att visa.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Inga cookies att visa.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Inga cookies att visa.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

Inga cookies att visa.

Forskningsbloggen

Välkommen till forskningsbloggen! Här kan du ta del av specialpedagogisk forskning tillgängliggjord och översatt av Emma Leifler, universitetslektor vid Göteborgs universitet.

Tanken med forskningsbloggen är att göra forskning tillgänglig och användbar för dig som arbetar i skolan. Det blir ett sätt att minska glappet mellan forskning och skola.